Monday, January 2, 2012

3 Januari 2012

Hari ini hari pertama keja pada tahun 2012..
hari ni wife aku MC, sakit perut, mabuk n loya, sebab migrain kot.. sian dia x boleh bangun dari katil tp aku kena gak pi keja kan.. mmg liat gila nak bangun pagi td.. xtau kenapa walhal tido awal. hurmmmm... maybe sebab cuti 3 hari ni kitorang agak rancak dengan aktiviti riadah...

sesampai je kat opis mata n mood masih swing ke sana sini, pejam mata je nampak bantal, selimut, katil n bantal peluk, huhuhu... bestnya kalu dapat tido balik, tapi memandangkan jiwa DNT sangat menebal, aku teruskan juga, hahahaha...

Masa berlalu agak pantas disebabkan banyak keja yang tertangguh sejak aku cuti panjang aritu.. management paper, CR untuk system dan development wat aku ting tong jap..

tgh dok leka wat keja, ttba baru teringat yang aku da janji dengan wife aku nak bw dia pi klinik, dengan sepantas kilat dan tanpa disedari tetiba aku da ada kat dalam keta dan drive mcm nak gila balik ke umah amik dia, huhuhu.. nasib baik ngam2 je aku sampai dia baru sampai ke loby.. so xnampak sangatla yang aku lambat.. perjalanan biasa around 20 minit tp sampai umah dlm 10 minit je, hebatkan????

lpas je balik dari klinik, aku pun htr dia ke rumh dengan pemanduan yang bersopan santun.. then berdesup dari umh ke opis, takut kalu bos cari, huhu....

No comments: